Godot 3.2 duyuruldu

Godot 3.2 duyuruldu

Alpha 1 sürümü 6 Ekim 2019‘da duyurulan oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 3.2 kararlı sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Geliştiriciler Vulkan desteği ile Godot 4.0 üzerinde çalışırken, çok zor olsa da, bu sürümün 2020’nin ortalarına kadar hazır olmayacağı düşünülüyor. Bu nedenle, Godot 3.2 bugün en son kararlı sürüm olarak ve hatta “uzun vadeli destek” sürümü olarak hizmet veriyor. Godot 3.2; daha iyi belgeler, Android ve WebAssembly üzerinde çalışan Mono / C # entegrasyonu, Oculus Quest desteği, Godot’un görsel gölgelendiricilerinin elden geçirilmesi, çeşitli grafik/oluşturma iyileştirmeleri, glTF 2.0 3D varlık desteği, WebSocket ve WebRTC desteği, yeni editör özellikleri ve diğer çeşitli geliştirmelerle geliyor. Godot 3.2, OpenGL tabanlı kodunda mütevazı bazı iyileştirmeler sunuyor. Godot 3.2, fiziksel tabanlı oluşturucu boru hattında iyileştirmeler, MSAA gibi GLES2’ye geri taşınan çeşitli OpenGL ES 3.x özellikleri ve varsayılan oluşturucu ayarlarını geliştiriyor. Godot 3.2 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.2 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Araç çubuğuna atla